BUDAPESTA


Budapesta, 20.06.2010
Am iesit fara chef cu bicicleta, asta doar ca sa nu raman in cabina si sa ma plafonez acolo vesnic! Am dat o tura pe strada pietonala, m-am uitat prin vitrine si iarasi au reinviat imaginile strazilor luuungi cu magazine din Amsterdam! Cladirile mi s-au parut mahorate si sterse de ploaie, oamenii plictisiti, terasele goale. Afara de cei doi pasageri debarcati dimineata, care ma-au recunoscut si au strigat dupa mine. Ne-am conversat, ei la o masa eu dupa gardut, calare pe bicicleta. Le-am recomandat baile termale cu nonsalanta celui nascut aici!!Am plecat zambind, de parca as fi reintalnit prieteni vechi...adevarul ca dupa 2 saptamani de croaziera...Ronny, bucatarul tocmai a trecut zambind, evident, pe linga mine si ridicind ochii la el am vazut roiul de tantari care imi dau tarcoale. Ca si colegii din bucatarie care nu m-au prea vazut pe deck pana acum, si ma tot intrerup!!
Va las...maine poate voi fi mai inspirata!
Pupici
Lavinia